Hlavní účetní / Manager účetnictví - kosmetická firma

Místo pracoviště: okres Hlavní město Praha
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Požadované jazyky: Angličtina (pokročilá), Čeština (výborná)

Kontaktní osoba:
SYNERGIE, s.r.o.
Nikola Koníčková
+420 602 324 278

Odpovědět na nabídku

Personálně poradenská agentura Synergie s.r.o. působí na českém trhu od roku 1993. Za úspěchem Synergie stojí výborná znalost pracovního trhu, široké portfolio klientů a individuální přístup našich konzultantů, kteří disponují širokými znalostmi a zkušenostmi ve svých oborech.

Stručný popis

Hledáme zkušeného profesionála v oblasti účetnictví, do mladého energického týmu, se znalostí kompletní účetní agendy, angličtiny a už má zkušenost na vedoucí pozici, alespoň jako zástupce hlavní účetní. Tato pozice se Vám bude líbit, pokud preferuje managerskou, víc koordinační funkci než klasickou hands on účetní agendu. Poďte pracovat pro renomovanou kosmetickou společnost, v krásném designovém prostředí a využívat výhodu výrazných slev na firemní kosmetické výrobky.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Odpovědnost za 3 právní entity ve 3 zemích (ČR, SR a Maďarsko)
  • Budete koordinovat 3 strany - pobočky, share-service centra a účetní firmu
  • Vašim úkolem bude zabezpečit plynulost účetních operací mezi jednotlivámi stranami
  • Budete mít 2 přímé podřízené
  • Budete taky zastřešovat styk s úřady a auditory
  • Kontrolujete hlavní knihu a reporting, treasury, accounts payable, které zpracovává lokální účetní a centrum sdílených služeb
  • Kontrolujete zpracování daní
  • Máte nas starosti sledování legislativních změn

Co bude pro tuto pozici potřebovat?

  • Znalost komplexní účetní agendy dle českých účetních standardů
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (min. B2) – využití slovem i písmem
  • Zkušenost s vedením účetního týmu podmínkou (na pozici hlavní účetní nebo alespoň zástupce hlavní účetní)
  • Podmínkou je praxe v mezinárodní společnosti (a praxe v FMCG společnosti výhodou)
  • Zálibu v koordinaci a organizování

O společnosti

Společnost ze sektoru rychloobratkového zboží.

Jaké benefity Vám společnost chce nabídnout?

  • 25 dnů dovolené
  • 3 sickdays
  • Stravenky
  • Slevy na kosmetické produkty
  • Cafeteria system
  • Flexibilní pracovní doba
  • Home-office

Nenašli jste pro sebe vhodné pracovní místo?

Stačí nám zaslat váš aktuální životopis