Samostatný/á účetní v TOP poradenské společnosti

Místo pracoviště: Praha
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Požadované jazyky: Angličtina (středně pokročilá), Čeština (výborná)

Kontaktní osoba:
SYNERGIE, s.r.o.
Kristina Špalová
601 383 802

Odpovědět na nabídku

Personálně poradenská agentura Synergie s.r.o. působí na českém trhu od roku 1993. Za úspěchem Synergie stojí výborná znalost pracovního trhu, široké portfolio klientů a individuální přístup našich konzultantů, kteří disponují širokými znalostmi a zkušenostmi ve svých oborech.

Stručný popis

Prestižní mezinárodní TOP poradenská společnost, podnikající v oblasti auditu, daní a účetnictví, hledá do svého týmu Accounting Advisory posilu na pozici Samostatný/á účetní. Máte zkušenost s komplexním účetnictvím a hledáte novou životní výzvu? Možná jste to právě vy, koho hledáme.

Informace o pozici

Prestižní mezinárodní TOP poradenská společnost, podnikající v oblasti auditu, daní a účetnictví, hledá do svého týmu Accounting Advisory posilu na pozici Samostatný/á účetní. Máte zkušenost s komplexním účetnictvím a hledáte novou životní výzvu? Možná jste to právě vy, koho hledáme.

Jaký by měl být ideální kandidát?

Náplní vaší práce a klíčovými zodpovědnostmi bude:
Poskytování poradenských služeb v rámci oddělení Accounting Advisory pro různorodé klienty společnosti (zahraniční i tuzemské). Příprava a realizace interních, externích školení v oblasti finančního reportingu a podpora auditního týmu při řešení náročných účetních operací. Projekty tohoto oddělení se týkají následujících oblastí:

  • Změny financování – zadlužení, transakce IPO
  • Změny v podnikání či statusu – obchodní rozvoj, akvizice, reorganizace, strategie ukončení či odprodej
  • Účetní změny – podpora při zavádění nových standardů dle IFRS a CAS
  • Poradenství v komplexních účetních otázkách – komunikace na denní bázi s klienty ohledně jejich účetní agendy, konsolidace dle IFRS a CAS
  • Podpora týmu auditorů

Požadavky zaměstnání

Požadavky na kandidáta

Co budete na této pozici potřebovat?

  • Vysokoškolské vzdělání (finanční či ekonomické zaměření)
  • Minimálně 2 roky praxe v komplexním účetnictví
  • Znalost IFRS a CAS, US GAAP výhodou
  • Angličtina na komunikativní úrovni (slovem i písmem), němčina výhodou
  • Certifikát ACCA výhodou
  • Zkušenost z Big 4 výhodou
  • Komunikační dovednosti na velmi vysoké úrovni
  • Schopnost zorientovat se v problému z pohledu klienta a zaměření na efektivní řešení mysl
  • Silné analytické a rozhodovací dovednosti
  • Obchodní mysl, schopnost se učit a rozvíjet
  • Iniciativa, samostatnost, ochota cestovat

O společnosti

Mezinárodní poradenská společnost působící na českém trhu již 25 let, která poskytuje auditorské, daňové a poradenské služby.

Výhody

Co vám můžeme nabídnout?

Na co se můžete těšit?

  • Práci ve stabilní prestižní mezinárodní společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí s možností aktivního využití angličtiny
  • Systematický profesní a individuální rozvoj
  • Zajímavé finanční ohodnocení se zajímavými nadstandardními bonusy
  • 5 týdnů dovolené
  • flexibilní pracovní doba, home office
  • Cafeteria systém a další benefity
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Nenašli jste pro sebe vhodné pracovní místo?

Stačí nám zaslat váš aktuální životopis