GL Accountant with Hungarian

Místo pracoviště: okres Hlavní město Praha
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Požadované jazyky: Angličtina (středně pokročilá), Maďarština (středně pokročilá)

Kontaktní osoba:
SYNERGIE, s.r.o.
Kristina Špalová
601 383 802

Odpovědět na nabídku

Personálně poradenská agentura Synergie s.r.o. působí na českém trhu od roku 1993. Za úspěchem Synergie stojí výborná znalost pracovního trhu, široké portfolio klientů a individuální přístup našich konzultantů, kteří disponují širokými znalostmi a zkušenostmi ve svých oborech.

Stručný popis

For a successful international company, we are looking for a new colleague in the position of GL Specialist, with the active use of French and English language. If you have a General Ledger accounting experience and would like to engage in a Benelux accounting transfer project to make business trips, let us know about you.

Informace o pozici

For a successful international company, we are looking for a new colleague in the position of GL Specialist, with the active use of French and English language. If you have a General Ledger accounting experience and would like to engage in a Benelux accounting transfer project to make business trips, let us know about you.

Responsibilities:

  • Responsibility for the accuracy and maintenance of the general ledger
  • Participation in financial statements and reconciliations by internal policies
  • Creative steps designing to improve processes
  • Communicate with other departments to ensure accounting processes
  • Educational business trips to understand processes in other countries

Požadavky zaměstnání

  • English and Hungarian language at communicative level
  • Experience from Shared Services Center
  • Practice in Finance and General Ledger Accounting min. 2 years
  • Communication at a very good level
  • Good knowledge of MS Excel
  • Knowledge of SAP, JDE advantage
  • Analytical thinking, reliability and detail orientation

O společnosti

We are a shared service center providing financial support to our parent company, an international innovative technology company with a long tradition in the world.

Výhody

  • 5 weeks vacation and 5 sickdays
  • Holiday allowance
  • Life Insurance Contribution
  • Flexible working hours
  • Home-office option
  • Meal vouchers
  • Education support
  • Pleasant location

Nenašli jste pro sebe vhodné pracovní místo?

Stačí nám zaslat váš aktuální životopis