Headhunter/Recruiter - komunikativní úroveň angličtiny

Místo pracoviště: okres Hlavní město Praha
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Požadované jazyky: Čeština (výborná), Angličtina (pokročilá)
Pozice je vhodná pro absolventy.
Lenka Srchová

Kontaktní osoba:
S&you - SYNERGIE
Lenka Srchová
Team Leader
Na Příkopě 14 - vchod Panská 2
110 00 Praha 1-Nové Město
Česko

Odpovědět na nabídku

Máte zkušenosti z oblasti recruitmentu, HR nebo jiné pracovní pozice? Rádi byste se dále rozvíjeli v oblasti recruitmentu a měli možnost být součástí renomované značky s kvalitními procesy, moderními nástroji a prestižní klientelou?

Do našeho československého týmu hledáme šikovného Recruitera, který bude samostatně pracovat na svých recruitment projektech. Půjde o pozice z různých oblastí, ale převážně inženýring, IT, finance, marketing, obchod, zákaznický servis, administrativa a taktéž pozice s různými jazykovými kombinacemi.

Vaší náplní práce bude konkrétně:

  • Rozběhnutí projektu a nastavení strategie spolu s hiring manažerem / HR oddělením na straně klienta
  • Inzerce pracovních nabídek na různých pracovních portálech a sociálních sítích (HR marketing)
  • Vyhledávání kandidátů na různorodé odborné pozice pro naše klienty (Boolean search)
  • Telefonické kontaktování kandidátů a základní pre-screening (testování cizích jazyků v případě potřeby)
  • Organizace i realizace pohovorů s vybranými uchazeči (behaviorální pohovory)
  • Udržování kontaktu s kandidáty ve výběrových procesech (řízení projektu)
  • Správu dat v interním ATS systému (moderní systém - přímé propojení na portály)
  • Kontakt s klienty ohledně nových pozic a příležitostí - rozvoj spolupráce

Rádi si s Vámi zavoláme, pokud splňujete následující kritéria:

  • Ukončené VŠ vzdělání (ideálně ekonomický směr)
  • Zkušenosti v oblasti recruitmentu / HR velkou výhodou
  • Angličtina - aktivní úroveň (min. B2 - komunikace se zahraničními kandidáty a klienty)
  • Dynamická osobnost s orientací na cíle a vytrvalým přístupem
  • Komunikační dovednosti, komfort při práci s lidmi a reprezentativní vystupování
  • Strategické a analytické myšlení, organizační dovednosti, prozákaznický přístup

O nás:

Synergie je personálně-poradenská společnost působící na českém trhu již 27 let. Jsme součástí francouzské skupiny Synergie Group, která má v Evropě vedoucí postavení v poskytování HR služeb. Působíme v oblasti Permanent Placement i Temporary Staffing. Máme pobočku v Praze i Brně, jsme tedy flexibilní plnit očekávání našich klientů.

Náš Permanent Placement tým je rozdělen na dvě divize: technickou a netechnickou. Konzultanti v Netechnické divizi se specializují na obsazování pozic z oboru financí, obchodu, marketingu, lidských zdrojů, administrativy a práva. Konzultanti Technické divize se zaměřují na pozice z oblasti automotive, logistiky, IT, výroby a strojírenství.

Kolegové z Temporary Staffing nabízí svým klientům komplexní HR řešení v různých průmyslových odvětví se specializací na bílé i modré límečky.

Jsme tým, který se navzájem podporuje, sdílí zkušenosti a veškerá nadšení. Neustále na sobě pracujeme a vzděláváme se.

Získáte:

  • Intenzivní zaškolení a možnost dalšího profesního rozvoje a růstu
  • Podílení se na zajímavých Recruitment projektech
  • Práce v moderním co-workingu v centru Prahy

Nenašli jste pro sebe vhodné pracovní místo?

Stačí nám zaslat váš aktuální životopis