Supply Chain Manager CZ + SK (FMCG company)

Místo pracoviště: okres Hlavní město Praha
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Požadované jazyky: Angličtina (pokročilá)

Kontaktní osoba:
SYNERGIE, s.r.o.
Eliška Broučková
+420 727 960 106

Odpovědět na nabídku

Pro našeho klienta, kterým je světoznámá FMCG společnost, hledáme novou posilu na pozici Customer Service Manager. Pozice je součástí oddělení, které přijímá a zpracovává objednávky zákazníků, podle nichž je zajišťována přeprava z výroby v zahraničí do skladu. Následně je zboží distribuováno koncovým zákazníkům po České a Slovenské republice.
Máte-li alespoň 5 let zkušeností v oblasti supply chain v FMCG společnosti a vedením lidí, zkuste svoje štěstí.

Informace o pozici:

  • Zodpovědnost za zajištění toku materiálu, optimalizaci zásob
  • Vedení skladového hospodářství a zákaznického servisu
  • Zajištění a optimalizace spokojenosti zákazníků v rámci celého dodavatelského řetězce
  • Zodpovědnost za včasný tok informací zákazníkům a poskytovatelům logistických služeb
  • Aktivní řešení problémů s dodávkami a logickými společnostmi
  • Zajištění jednoty finančních plánů s plánem poptávky (včetně prognózy prodeje)

Požadavky zaměstnání:

  • Vysokoškolské vzdělání - ideálně ekonomického směru
  • Min. 5 let zkušeností v oblasti supply chain v FMCG společnosti
  • Manažerské kompetence – vedení lidí, jejich motivace, schopnost rozhodovat a argumentovat
  • Aktivní angličtina

Výhody:

  • Možnost růstu a vzdělávání
  • Automobil i pro osobní účely
  • Příspěvek na stravování
  • Multisport karta
  • Cafeterie
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní připojištění

Náš klient:

Naším klientem je mezinárodní FMCG společnost, která si i přes post lídra v inovacích zachovává zázemí tradiční firmy.

Nenašli jste pro sebe vhodné pracovní místo?

Stačí nám zaslat váš aktuální životopis